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Mazarinade n° B_4_8

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Dubosc-Montandré, Claude [?] [1652], LE SCEPTRE DE FRANCE EN QVENOVILLE Par les Regences des Reynes, faisant voir par de naifues representations d’Histoires. I. Les desordres du pouuoir absolu des femmes en France, par. II. La mauuaise Education des Roys. III. La pernicieuse conduitte de l’Estat. IV. Les horribles factions qui s’y sont esleuées, & qui ont souuent mis cette Monarchie à deux doigts de sa ruine. V. Et le moyen infaillible de remedier à tous ces desordres, si l’on veut s’en seruir efficacement & dans l’vsage des Loix Fondamentales. , français, latin, italienRéférence RIM : M0_3598. Cote locale : B_4_8.


l’vne des plus signalées de nostre temps ; où
le Prince de Condé dans son premier coup-d’essay
surpassa toute l’experience des plus grands Capitaines
de l’Europe. Toute la Flandre fut vaincuë dans
son Gouuerneur Francisco de Mello, qui laissa au
vainqueur sa canne de cõmandement pour vne marque
honorable de sa deffaite. Depuis cette memorable
Iournée, à peine y a-il eu vne Cãpagne qui n’aye
esté glorieusement marquée de la prise de quelque
Place importante, ou du gain de quelque fameuse bataille.
La prise de Thionuille fut suiuie de celle de
Philisbourg, & le combat de Nortling fameux par la
mort ou par la prise de ses deux Chefs, fut anticipé
par l’atta que de Fribourg, où auec les rochers nostre
armée eut à combatre les Elemens. Grauelines se rẽdit
en suite. Bourbourg & Furnes, Courtray & Armentiers,
Lens & Bethune ont acreu nos Frontieres
du costé de Flandres ; Portolongone du
costé d’Italie ; Tortose en Catalogne ; Par tout les
armes de la France paroissent en cette Regence victorieuses
ou inuincibles. Aussi ce siecle que l’on peut
iustement appeller en France l’âge des Heros & des
sages Politiques, a donné de si grands hommes à l’Estat,
soit en courage, ou en bonne conduite ; que cette
parole notable a esté receuë pour vn dire commun
parmy les Estrangers, que comme la Sagesse d’Espagne
est passée en France, la valeur y est tousiours demeurée
comme domestique, ou comme hereditaire, pour faire
vn heureux melange de deux qualités si fort incompatibles
en vne seule personne. Mais comme la Paix
est tousiours beaucoup plus estimable que la guerre