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Mazarinade n° C_7_59

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Anonyme [1649], LE RETORQVEMENT DV FOVDRE DE IVPINET, CONTRE LVY-MESME : par l’eternelle solidité du veritable Donjon du Droict Naturel Diuin : voire contre toutes les nouuelles furies des Demons meridionaux : & futures irruptions des bestes feroces, à cornes, & autres. "Si Deus pro nobis quis contra nos?" Ad Rom. Ch. 8. "Vir qui errauerit à via doctrinæ, in cœtu gigantium commorabitur". Prou. C. 21. v. 16. "Qui fodit foueam, incidet in eam: & qui dissipat sepem, mordebit eum Coluber." Eccl. 10. v. 8. , français, latinRéférence RIM : M0_3526. Cote locale : C_7_59.


sur ces fastueux Colosses : puis leurs inferieurs : lesquels
à l’imitation les vns des autres, méprisent
non seulement les loix diuines ; mais encore l’Auteur
d’icélles, iusques dans ses Augustes Palais : qui
qui sont les Eglises ; s’y comportans moins bien
qu’en plein marché : dont ils ne se soucient, non
plus (sans comparaison) voire moins que de leurs
Escuries ; quelque desordre qui en puisse suruenir,
cause de tous nos malheurs : au lieu, comme dit S.
Pierre 1. C. 1. v. 17. d’y veiller iour & nuict, comme
au plus necessaire pour la gloire de Dieu, & le salut
des ames : iusques à y ioüer des canons, & n’y establir
des Suisses, que pour en chasser à coups de
foüet & de baston, toute cette canaille ; le tout
tout sans exempter du foudre, ny Curé, ny Prestre,
ny Moine, faute d’y faire leur deuoir. Et combien
que ce principal depende de l’authorité Ecclesiastique ;
la temporelle toutefois est obligée d’y contribuer
du sien, suiuant les loix & ordonnances des
anciens zelez, & vrayement Chrestiens Rois de
cette Monarchies. Mais où suis-ie ? ce n’est plus la
mode : Dieu n’est-il pas (à ce que les Ministres &
Officiers du temps disent) assez puissant & vigilant
pour y mettre ordre ? que tout aille comme il pourra,
blaspheme qui voudra, vole, viole, trahisse, &
tuë qui pourra, pourueu que subsistions auec Mazarin,
& tous les diables, il n’importe : mais prenne
garde qui voudra, à ce qu’il dira, & fera contre
nostre dessein : car fust il dans l’abysme caché, de
iour ou de nuict, l’en tirer nous irons, & prompte