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Mazarinade n° C_7_59

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Anonyme [1649], LE RETORQVEMENT DV FOVDRE DE IVPINET, CONTRE LVY-MESME : par l’eternelle solidité du veritable Donjon du Droict Naturel Diuin : voire contre toutes les nouuelles furies des Demons meridionaux : & futures irruptions des bestes feroces, à cornes, & autres. "Si Deus pro nobis quis contra nos?" Ad Rom. Ch. 8. "Vir qui errauerit à via doctrinæ, in cœtu gigantium commorabitur". Prou. C. 21. v. 16. "Qui fodit foueam, incidet in eam: & qui dissipat sepem, mordebit eum Coluber." Eccl. 10. v. 8. , français, latinRéférence RIM : M0_3526. Cote locale : C_7_59.



De plus, Samuel n’appella t’il pas Saül, fol, pour
ne l’auoir attendu, suiuant l’ordre qu’il luy auoit
donné. Sainct Iean Baptiste ne fit-il pas vn signalé
affront au Roy Herodes en pleine compagnie. S.
Estienne fist-il meilleur marché aux souuerains
Pontifices de son tẽps, les appellant du nom qui te
cõuient, dures ceruelles, effrontez & mẽteurs ; Act.
C. 5. v. 51. & 52. Toutes personnes croupissantes dãs
le desordre, soit par malice, soit par ignorance,
crasse, ou affectée, ne deuans estre traictées autrement :
Puisque le Fils de Dieu dit, qui non credit iam
iudicatus est, Ioan. c. 3. v. 18. & sine operibus fides mortua
est, 1. ad Corinth, c. 3. v. 2. & Ep. Iac. c. 2. v. 20.
partant le iugement tres-bon ; les œuures des gens
du tẽps mesmes selon S. Paul n’estãs que nouuelles
croix au Fils de Dieu. Cecy nous est encore iustifié
par la constance des Martyrs, sifflans les Empereurs,
Iuges, & Tyrans qui les persecutoient. Les
legendes te l’apprennent : aussi bien que le zele de
Sainct Ambroise, conioinct auec la seuerité Sacerdotale,
pour reprimer l’audace de Theodose Empereur ;
luy fermant les portes de l’Eglise : & le
chassant du cœur d’icelle. Pleust il à Dieu le renuoyer
au monde : car, sans controller ses diuins Decrets,
il n’y fut iamais si necessaire ; tout estant
remply de presomptueux ; ambitieux, impies, sacrileges,
& Athées ; sans parler des blasphemes,
impietez, concussions, pilleries, iniustices, & lubricitez :
dont les Euesques respondront deuant
Dieu, manque de seuere discipline ; premierement