Anonyme [1652], LE VERITABLE CONTRE LE MENTEVR. Mentita est iniquitas sibi Psalm. 26. , français, latinRéférence RIM : M0_3926. Cote locale : B_10_8.
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La suite confond, & deshonore tousiours de plus
en plus, la conduite du Cardinal Mazarin, & marque
puissamment, que la haine des François, est fondée
sur les maux que son insuffisance, & sa cruauté leur
a fait souffrir, & qu’ils seroient dãs vn horrible desespoir,
s’ils n’attendoient de la misericorde de Dieu,
qu’aprés les auoir suffisamment chatié, il fera perir
l’instrument de ses vangeances, & le fleau auec lequel
il les a voulu punir, & c’est ce qu’attendent tous les
gens de bien, & pourquoy ils dressent continuellemẽt
vœux au ciel.

p. 31.

Dans la fin de cette page, il a grand peine a donner
quelque part à Dieu, de tour ce qu’il donne au Cardinal
Mazarin, en disant, c’est luy enfin pour ne pas dõner
tout à la sagesse & prudẽce humaine du Cardinal
Mazarin, & par l’a l’on doit juger de la Sainteté de ce
Predicant ; & comme il agit en desinteressé, & que
puis qu’il a peine à donner à Dieu vn sacrifice de loüãge,
ce que les Princes, & les gens de bien ennemis
du Cardinal Mazarin, doiuent attendre de cette ame
venale.

p. 32.

Il poursuit en faisant l’Orateur, le Predicateur, le
le Prophete, le Medecin, & l’Astrologue ; & fait plûtost
vne montre de sa vanité, de laquelle son esprit
est tout boursouflé, que de la fidelité de laquelle vn
Escriuain doit estre remply : Et semble en apres estre
marry, de ce qu’il y a encor quelque coin en France,
qui n’a pas souffert les desordres des Troupes du Cardinal



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